they told me to never fall in love. Well it never works out in your favor, you way too young, and right now that's just human nature.


en gammal bild på mig, längtar tills jag får min systemkamera snart..

Hello. Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att internet krånglade sönder och sedan när jag väl fick igång det (efter fem timmar...) orkade jag inte blogga utan gjorde massa annat istället. Jag funderar faktiskt på att gå till Expert och fråga dem och de skulle kunna laga modemet med tanke på att de inte känner av när den är in kopplade till datorn. Det står liksom bara anslut modemet, ej anslutet hela tiden and it drives me crazy!

Nu är frågan bara om jag ska gå till Expert eller inte.. för den här gången gick det att connecta på bara några minuter.. det var nog kanske för att jag inte drog ut modemet utan lät det sitta kvar..



Comments
Postat av: A N N I L I V . S E

Hejsan trevlig blogg, lust och följa varandra via bloglovin? :)



Var gärna med i veckans blogg tävlingen också

2011-10-01 @ 16:22:38
URL: http://anniliv.se
Postat av: BÄSTA ROJIN EVER!!!<3

SÖT BILD FÖRRESTEN<3



GOAL JUNIOR.......PISSED

2011-10-01 @ 16:29:44

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0