i have options but the only options i got are the ones i don't want to choose between

Forever21 Bracelet From London, Jfr Scarve From Www.Jfr.Se, Chicwish Jeans Shorts From Www.Chicwish.Com, Chicwish Short Sleeve Shirt From Www.Chicwish.Com, Belt From Vintage Kleidermarkt, Accessorize Necklace From Accessorize Cologne, Jfr Bracelett From W


Tjaaaaa. Är fett trött och ska alldeles strax dra hemåt från Alicia tror jag. Har precis kommit hem från dansen och det känns gött att det har gått så bra för mig lately. Juste! ni vet den där redovisningen i svenska som jag snackade om? Det gick sket bra trots att jag bara hann träna igenom den med gruppen en och en halv gång.

Guess what i'm doing right now? Jo jag provar Alicias navel piercing (dock har jag inget hål i naveln) och funderar fortfarande på om jag ska skaffa en.. 

xoxo


Comments

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0