I think I'm afraid of being happy because whenever I get too happy something bad always happens

Hej på er, hur är det? själv mår jag inte så jäkla bra.. känns som att min skalle väger mer än tio kilo och jag känner mig fruktansvärt yr..

i skolan idag strax innan Klas (min lärare) skulle avsluta NO lektionen rusade jag mot honom och slog i armbågen i sebbes bänk. Fyfan va ont det gjorde.. sen minns jag inte mer av händelsen för rätt som det var vaknade jag liggande på golvet och såg att lite mindre än halva klassen stod och tittade på mig. De började fråga mig massa saker men jag kunde inte höra vad de sa. Det var som att jag var helt isolerad från världen.. som att jag nyss vaknat ur en dröm. Sen fick jag reda på att jag hade svimmat och slagit huvudet mot en kant. Efter lektionen skulle alla gå till idrotten men jag fick inte följa med.

Jag försökte övertyga Klas om att jag faktiskt mådde bra men han trodde mig inte och han det gjorde han rätt i för sen svimmade jag en gång till och den här gången hade jag inte ont utan svimmade bara av helt utan anledning. Han och Mahira fick ta mig till skolsköterskan och sedan följde Mahira mig hem. That girl is so wonderful, love you!

oj.. guess what? fick nyss ett samtal från vårdcentralen och de tror att jag har fått en form av en liten hjärnskakning så nu ska jag ta det lugnt och läsa en bok. Talk to you later, xoxo.


random bild från sommarlovet.


Comments
Postat av: Madeleine

HAHAHA men då är den sååå ute ;)



ja ja ja ja, länkar dig direkt då :D

2011-09-06 @ 20:06:23
URL: http://madelleine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Och hoppas det är bra med dig nu efter det där också! <3

2011-09-06 @ 20:08:02
URL: http://madelleine.blogg.se/

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0