If you don't take good care of her, someone else will

Hahaha, känns lite fail att sitta och blogga klockan tio i två på kvällen men har ändå inget för mig och dessutom ligger Alicia och sover som en stock i min säng så kan inte göra så mycket med den osociala tjejen.

Anyway, ville informera er om att jag äntligen har lärt mig hela Secrets - OneRepublic på piano och är faktiskt ganska stolt över mig själv. Nu ska jag bara lära mig att sjunga samtidigt som jag spelar eftersom att jag och Adam Johansson tillsammans ska sjunga låten nästa lektion tillsammans med övriga personer i vår lilla grupp.



Comments
Postat av: sabina

sv. vrf hälsade du inte då:(

Nej, vi har en annan vi ska göra:) <3

2011-11-12 @ 13:14:40
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0