trust is like a paper, once it's crumpled it can't be perfect again

Hej på er! Sorry för dålig uppdatering, vet att jag sa att jag skulle uppdatera varje dag eftersom att jag hade besök under höstlovet. Jag kan väl börja med att säga att personen var min gamla klasskompis Leo som var här i cirka fem dagar vilket var riktigt skoj! De tre första dagarna sov vi över hos Alicia och de resterande dagarna sov vi hos mig i mitt lilla rum. Stackaren fick sova på golvet den sista kvällen eftersom att han förstörde Alicias extra säng.. poor guy!

Här är några bilder från Öppethus dagen.




Bilderna är tagna av Alicias nya systemkamera.

Comments
Postat av: -aliciawillbo

svar

haha sötunge, du gjorde ju det! men den såg så lockande ut så var bara tvungen att välja den, hihi<3

2011-11-03 @ 17:14:34
URL: http://aliciawillbo.blogg.se/

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0