Protect her, fight for her, kiss her, love her, hold her, laugh with her. But don't make her fall for you, if you ain't gonna catch her.

Hej. Ehh.. jaag.. har inte haft lust eller hunnit blogg på sistone eftersom att jag har haft läxor att göra och dessutom var det tjejkväll hemma hos Rojin i helgen har inte haft en sådan rolig kväll på länge! Detta får man allt ta och göra oftare tycker jag.

Hur som helst jag kom hem i söndags, med andra ord igår. Jag gick direkt till sängen och började läsa i den underbara boken Betrayed. Gosh den är så bra att man får rysningar! Rekommenderar den verkligen eftersom att det är den första boken som har fått mig att lipa!



Comments
Postat av: sabina

sv. saknar konfan jag med! och saknar dig 7kt mycket med!:(♥

2011-10-17 @ 20:47:08
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com
Postat av: planetfelicia xxxXXxxx

finis!!<3



svar: taaack så mycket !:D puss

2011-10-18 @ 22:05:27
URL: http://planetfelicia.blogg.se/

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0