Don't quit because something went wrong, quit because you gave it your all and it didn't help.

Asso fuuck! Har glömt min engelska i skolan och guess what.. jag måste vara klar med den imorgon så att jag kan skriva ut den men det lär ju inte hända eftersom att jag inte har engelskan hemma! Jag får helt enkelt hoppas på det bästa men ah gud vet vad som kommer att hända..

Juste! Jag tittade på Breaking Dawn part 1 igår och gissa vad? Självaste filmen var okej men jag förväntade mig faktiskt lite mer. Tyckte att det var dåliga effekter och allt såg så överdrivet fejkat ut tillskillnad från det onaturliga som sker i The Vampire Diaries. Annars var väl filmen bra. Dock tycker jag att Twilight filmerna är väldigt deprimerade. Det är grått överallt.. kul liksom.

Btw, hade Kristen Stewart anaroxeia under filminspelningen på riktigt eller har dem bara fejkat det? Kändes lite B när man fick se henne utan smink och sedan skit vacker med smink när hon blir vampyr.


Comments

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0