it's not about who you've known the longest. it's about who's never left your side

Hej på er! Jag stör mig verkligen på mitt internet eftersom att det är så långsamt att jag inte ens kan ladda upp bilder som är 2 MB så jag får hela tiden ta och förminska bilderna så att dem blir cirka 400kb! ÅÅÅÅH blir så arg! Ska be min bror hjälpa oss att skaffa ett snabbare internet snart. Hur som helst, här har ni några bilder från dagen då jag var med Sabina!




HAHHAHA OMG TITTA PÅ MINA ÖGON! HAR INTE ENS REDIGERAT BILDEN! HELT FUCKED UP.. (eller är det bara jag som ser att jag har blåa ögon på bilden asso att det är blått runt det svarta..?)

Comments
Postat av: LINDAVIOLA!

HEJ!



Ville bara passa på att önska dig en fortsatt härlig fredagkväll nu när jag ändå var här och kikade.



/ LINDAVIOLA.

2012-01-06 @ 20:06:30
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: sabina

fyfan sista bilden:(

och ja, det är nog bara du(; <3

2012-01-06 @ 20:08:31
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0