When you're seeing a guy who doesn't want to be seen with you in public, you shouldn't be seeing him.



Hej har precis kommit hem och ville bara berätta om ett annorlunda telefonsamtal som jag fick tidigare idag innan jag skulle till skolan. Det var nämligen någon som ringde mig med dolt nummer och när jag svarade berättade personen att jag hade en bra blogg samt att jag skrev bra inlägg. Haha nu vet jag dock inte om personen bara busringde och drev med mig men han sa att han skulle lägga ut bloggen eller något, minns inte riktigt vad han sa. Anyway, jag blev i alla fall så chockad att jag inte riktigt visste vad jag skulle svara så jag sa bara, ööööh okej. Inte världens bästa svar men personen drev säkert bara med mig, hehe.

Comments

speak up:

name:
daily reader?

e-mail:

your blog:

comment:

RSS 2.0